isn't she beautiful?

5:37 AM

from L to R : my sister [ifie], her friend, my niece ?(huda)



cantik kan dia?








no. i'm not talking about my sister.Align Center






i'm talking about these:








yup. the BOOTS that she's wearing.

gila jeles oh tengok dia pakai boots.
i've been dreaming to wear boots ever since..
forever! *click*

but i never really get any chance to wear it.
ye lah kan.. takde masa yang sesuai untuk pakai boots kot..~
Malaysia kan panas.. ;p

hurm,
pasni turn saya pula pergi konsert, kan?
hehe


* haha. ye yer je bagi ceramah kat epie pasal hal pergi concert tu*

*saya tak marah dia pergi concert. tapi saya juga tak galakkan .. tak marah sebab dia pergi dengan ramai kawan-kawan perempuan & sebab ada Huda. but still, ada juga sedikit dissapointed kot. huhu. sorry epie. ailebiu =p*


*so lepas nih dah boleh tidur lena kan? Sila habiskan Master anda on time yer. jangan extend sebab asek mimpi Heechul sudah~ hehe*

*btw, Donghae is mine (and Jihah's also) wakakaka *





Sekian.
Terima kasih (^_____^)

You Might Also Like

5 comments

Like us on Facebook

Flickr Images