Thursday, January 20, 2011

random rants

harini baru lah sempat betul-betul buat plan untuk EhemEhem. Sebelum ni M dah buatkan itinerary tapi kitorang tak fully agree lagi. Lepas jumpa Tonyot semalam baru la aku betul betul get the idea on traveling to EhemEhem.

Now aku tengah pening-pening lalat sebab masa tak cukup untuk cover semua tempat. Kalau ikut plan asal, aku nak selitkan one of the neighbour country, tapi gilaaaaa laaa, mana sempat. haha. mengong gak haku nih. hehe~

Susahnya bila minat segala benda nih. i'm torn between shopping and historical site. kan ke best kalau dua-dua nih berada di tempat yang sama. masalah aku sekarang, dua-dua tempat ni is in different place. adeiiiiii.

dan disebabkan banyak benda yang perlu diambil kira, sekarang mula la rasa macam nak pakai travel agent. tapi.. is it worth it? sedangkan boleh backpacker je kot. but then, ye ke okay kalau backpacker je? aku risau pasal masa je. takut tak boleh betul-betul on schedule. haa. see... kepeningan melanda diriku ini. aiyaaaa~

Option to solve this problem: tambah hari untuk holiday nih. hmm.. additional day = additional budget. hurm.. ok. scrap that. i think the best thing is to pick either one of the place so I we can have extra money for shopping. haaaa.. that's more like it! :)

....but then i'll be so sad if i don't get to go to one of the world's heritage...

now you see what my problem is? (-__-)"

0 comments :