cakap cakap

4:21 AM

TTJL : ai dah tak bulei concentrate keje laa..
Friend 1: dah sampai mana? dah naik katebang ke?
TTJL: katebang menda.. dah sampai dah pun. dah merayau-rayau dah pun nih. hehehe.


seriously, aku dah tak boleh fokus kerja dah ni.
kepalaotak aku entah dah ke mana entah.
kejap kejap check balik itinerary.
kejap suka. kejap sedih. kejap rasa nak cancel. kejap over excited. kejap lagi nervous.
mix feeling! haha.


untuk trip kali nih, aku settlekan flight & itinerary.
travel budget and flow aku serah kat M.
so, disebabkan aku dah malas nak fikir pasal benda lain, aku dah beritahu siap-siap kat F- suruh dia tolong budgetkan berapa banyak baju nak bawa. hahaha.
pemalas tul aku ni,kan. baju pun nak suruh orang lain tolong fikirkan. ngeee~
bukannya apa, aku ni kan, selalu pening everytime 'recycle' baju. memang fail. rasa macam nak bawak satu almari. hehee.

semalam F bagitau berapa helai baju dia bawa ke sana.
aku dah macam "haa..? dah packing ke? awal gilaaaa!!"
ye lah kan.. nak pergi lambat lagi kot.. huhu.
but anyhoo, aku pun packing jugak semalam. hihi.

in my defense, this weekend aku balik kampung.
so better prepare awal-awal.
kalau ada barang tak cukup, boleh angkut dari kampung siap-siap. ngehngeh.
(and fyi, aku tak follow F pun. last2 aku buat 'schedule' baju aku sendiri. haha)


Emm.. balik kampung..

aku rindu kat Abang. Kakak. dan si Kecik.
aritu balik, first time aku visit Abang kat hostel dia.
ada amek gambar dia, tapi tak upload sebab tak jumpa usb cable.
hampagas tul. ni la yang aku hangin kalau letak barang-barang kat rumah.
nanti kang mesti tak jumpa bila nak guna. hurm. (-__-)"

oh ye. Abang dah masuk boarding school since February.
Dia berjaya masuk ke salah sebuah science school idaman aku masa darjah 6 dulu.
dulu berangan gila nak masuk sekolah tu (and a few other schools. hehe) lepas dapat result UPSR.
straight A's kottt. tapi tak dapat masuk pun. T__T
sedih.
takde rezeki, nak buat camno..

tapi Alhamdulillah, Abang dapat.
eventhough aku agak frust sebab dia tak apply MCKK.
but then again, sekarang banyak sekolah yang bagus-bagus kan?
aritu Abang ada cakap pasal sekolah SPM terbaik last year, tapi aku tak ingat sekolah apa.
he.

tak kisah la sekolah mana pun.
as long as dia boleh study dengan baik, boleh belajar urus diri dia dan dia happy, i think that should be enough.. kan?
:)

You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook

Flickr Images