Wednesday, June 8, 2011

bila..?

tau tak bagaimana perasaan jatuh cinta?atau 'crush'?
perasaan di mana secara tiba-tiba jiwa kau mula rasa tak keruan..
setiap kali mata kau melihat 'dia', hati kau jadi berdebar-debar.
setiap waktu kau fikirkan dia.. tanpa kau sedar, senyuman datang tiap kali teringatkan dia..
hanya dengan mengingati dia, kau rasa sangat bahagia..

haha. poyo =p

tapi itulah apa yang aku rasa tiapkali aku teringatkan mereka-mereka ini:


#1




#2






#3





orang lain jatuh cinta sesama manusia, aku pulak jatuh cinta dengan tempat. haha.
oh well.. life is an open book, kan? ;)

sekian lama jatuh cinta dengan diorang ni, tapi tatau bila laaa agaknya dapat bersama ;p





just so you know, i've mentioned about them in here and here :)


3 comments :

~~~ana121~~~ said...

jom gi sama2 :).. tp tunggu dulu la nk kumpul duit ... (sementara tu boleh jer nk daydreaming, sebab yg ni jer yg free.... hahaha...)

en_me said...

ajak xmoh.. ahaha

Gil Ra Im said...

ana:
tu la.. nak kumpul duet. lama nak kena tunggu ni.. sbb asek kumpul, pastu pakai. pastu kumpul lagi, pastu pakai jgk lagi.. bila tah baru boleh cukup. haha

en_me: en_me la yg tak ajak2. T__T