Exogenesis Symphony

10:28 PM

aku sekarang ni dalam keadaan mood yang sangat tak baik.
i know i shoudn't take it personally- it's part of the job.
tapi bila orang lain yang kena tempiasnya, mula la aku rasa tak senang hati.

nasib baik aku bawa ipod harini.
layan muse lagi baik.
huh.

currently i'm listening to Exogenesis Symphony Part 2 by Muse :)

Everytime aku dengar lagu-lagu by Muse ke.. Maksim ke.. atau sape2 je la kan, mula la pasang angan-angan nak tukar profession - nak jadi pemuzik jugak. sape follow blog ni memang sedia maklum la kot betapa aku highly into music; especially orchestra sebab aku seorang peminat symphoni.  aku suka dengar melodi sesebuah lagu..tak peduli sangat dengan lirik. janji lagu tu sedap dengar, layankan je. he. sampai kan dulu dok gila ulang-ulang tengok movie August Rush sebab kagum dengan budak tu, dan kagum dengan lagu-lagu dalam movie tu. haha.

the reason aku suka tengok teater pun actually sebab aku suka live music. oh well, i always love performing art. kalau la Muse perform Exogenesis Symphony siap dengan ada dancer yang buat lyrical dance, fuhh.. memang terbaikkk!

phew. lega. dah tak stress dah.
see.. aku ni kalau cakap pasal muzik, terus happy :)

You Might Also Like

3 comments

Like us on Facebook

Flickr Images