Thursday, March 29, 2012

gambar-gambaran~


2 hari lepas terbaca tweet RP, pasal Burger Bakar Kaw Kaw siap dengan gambar.
katanya beli di Ampang.
and i was like, 'eh. burger bakar kat ampang?apsal aku taktau?'
so i tweeted him back, tanya kat mana.
pastu dia reply la bagitau tempat tu kat mana.
oh-kay.

esok tu (semalam),
kebetulannya aku balik lambat..
kerja oh kerja *sigh*,
tetiba Anneh tanya aku ada kat mana.. so aku cakap je la aku ada kat ofis.
then dia tanya,
"nak burger bakar tak?"
'boleh jugak"
"nak yang macam mana?daging @ ayam?cheese ke takde cheese?"
"nak ayam. cheese."

ada jugak orang yang ingat kat aku rupanya. hehe.
so balik tu terus la ke Dagang Avenue.
mula-mula macam agak pelik, apsal la tetiba ada khemah orang kahwin kat situ.
rupa-rupanya, itulah dia stall burgernya.
punyaaaaa la ramai gilaaaaa yang beratur.
tu baru nak order, belum lagi kena tunggu nak makan!
nasib baik masa aku sampai, burger pun baru je sampai.
millionth thanks la kepada jejaka-jejaka yang beratur secara bergilir-gilir semalam.
hehehe~

by the way,
semalam first time jumpa RP.
yang kelakar tu, aku buat2 tak kenal beliau.
boleh?
haha~

he's quite nice.
and loqlaq too.
(yeah i heard what you said to Bdg last night =p)
huhu.
nevermind lah. it's a Bro's Night after all, kan?
tetiba je aku yang sesat dikalangan Bro's. hehehe.

***


my two brothers.

this pix was taken during last school holiday.
i was just got out of the bathroom to perform prayer when i overheard Haziq said to Abang;
"Abang, kita solat jemaah nak? Abang imam, Haziq qamat"
hehe . comel gila kan adik aku?
ni mesti kes nak bermanja sebab Abang kan duduk asrama, jadi time ni je la Haziq boleh nak bermanja sket dengan Abang dia ;)

by the time aku habis solat, barulah budak berdua ni nak start solat.
hurm.
Haziq perasan aku amek gambar dorang, so dia solat sambil tahan sengih. boleh?
tak khusyuk okay.
tapi aku pun jahat jugak, dah tau budak tu tak leh concentrate, lagi nak kacau. hahaha.
kejis punya Along.

last week masa aku balik kampung,
aku duduk kat bilik solat tu sebab melayan The Vampire Diaries Season 3.
pastu budak berdua ni datang & again, solat berjemaah.
(Abang cuti sekolah seminggu)
alalalala.. sejuknyaaaa la hati.
bestnya la kalau sampai dewasa nanti dorang boleh close & berjemaah camni.

//actually, selalunya time Maghrib dorang follow Ayah pegi masjid.
//harap-harap sifat ni berterusan la yer..
//tapi lepas ni mesti dah susah sket sebab Abang dah habis sekolah (SPM). hopefully dapat masuk universiti @ matrikulasi. but it also means that he won't be around much...

eeeee...
TAK SUKA LA BILA DORANG SEMUA DAH BESA~!
TT__________TT


****


this was taken on Tuesday, masa nak balik kerja.
baru keluar office, tengah tunggu elevator.
terpesona dengan warna langit, terus snap pakai handphone.
tak perasan pula ada reflection.

***updated***

23-03-2012
Haziq kena chicken pox.

//mesti dia marah kalau tau along dia post gambar ni kat blog. hehe~

0 comments :